Η εκτίναξη της τιμής της βενζίνης αλλά και τα νέα φορολογικά μέτρα έχουν άμεση επίπτωση στις μετακινήσεις του κόσμου με το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Capital.gr (http://www.capital.gr/News.asp?id=1313067):
Η πτώση του κυκλοφοριακού φόρτου στις Εθνικές οδούς έχει υποχωρήσει έως και 40%, μέγεθος που δεν έχει καταγραφεί σε καμία χώρα-μέλος του ΟΑΣΑ μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.
Έτσι, στον υπό αναβάθμιση και κατασκευή αυτοκινητόδρομο 365 χιλιομέτρων από την Ελευσίνα έως την Τσακώνα (Ολυμπία Οδός), το διάστημα Απρίλιος 2010-Σεπτέμβριος 2011 οι μετακινήσεις μειώθηκαν από 20 έως 30%. Σύμφωνα με την παραχωρησιούχο κοινοπραξία του έργου, η πτώση αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς προς στιγμήν δεν υπάρχουν ενδείξεις σταθεροποίησης.
Στο οδικό δίκτυο Μαλιακός – Κλειδί (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), το πρώτο εξάμηνο του 2011, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, οι διελεύσεις μειώθηκαν 40% για τα Ι.Χ. και 8% για τα βαρέα οχήματα.
Σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, η κυκλοφορία μειώθηκε κατά 35%, ενώ ο κυκλοφοριακός φόρτος του 2011 μειώθηκε περίπου προς 10%, σε σχέση με τις ετήσιες διελεύσεις του 2010.
Αντίστοιχα στο σύνολο των οδικών αξόνων η πτώση της κυκλοφορίας διαμορφώνεται κατά μέσο όρο σε διψήφια ποσοστά.
Τη δραματική πτώση του κυκλοφοριακού φόρτου «επιβεβαιώνουν» οι εξελίξεις στην αγορά υγρών καυσίμων, καθώς, κατά την τελευταία διετία, υπολογίζεται ότι έχουν βάλει λουκέτο περισσότερα από 1.200 πρατήρια βενζίνης, ενώ περίπου 500 βενζινάδικα υπολειτουργούν. Αντίστοιχα η μείωση της κατανάλωσης βενζίνης ξεπερνάει το 35%.
Η πτώση του κυκλοφοριακού φόρτου στις Εθνικές οδούς έχει υποχωρήσει έως και 40%, μέγεθος που δεν έχει καταγραφεί σε καμία χώρα-μέλος του ΟΑΣΑ μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.
Έτσι, στον υπό αναβάθμιση και κατασκευή αυτοκινητόδρομο 365 χιλιομέτρων από την Ελευσίνα έως την Τσακώνα (Ολυμπία Οδός), το διάστημα Απρίλιος 2010-Σεπτέμβριος 2011 οι μετακινήσεις μειώθηκαν από 20 έως 30%. Σύμφωνα με την παραχωρησιούχο κοινοπραξία του έργου, η πτώση αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς προς στιγμήν δεν υπάρχουν ενδείξεις σταθεροποίησης.
Στο οδικό δίκτυο Μαλιακός – Κλειδί (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), το πρώτο εξάμηνο του 2011, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, οι διελεύσεις μειώθηκαν 40% για τα Ι.Χ. και 8% για τα βαρέα οχήματα.
Σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, η κυκλοφορία μειώθηκε κατά 35%, ενώ ο κυκλοφοριακός φόρτος του 2011 μειώθηκε περίπου προς 10%, σε σχέση με τις ετήσιες διελεύσεις του 2010.
Αντίστοιχα στο σύνολο των οδικών αξόνων η πτώση της κυκλοφορίας διαμορφώνεται κατά μέσο όρο σε διψήφια ποσοστά.
Τη δραματική πτώση του κυκλοφοριακού φόρτου «επιβεβαιώνουν» οι εξελίξεις στην αγορά υγρών καυσίμων, καθώς, κατά την τελευταία διετία, υπολογίζεται ότι έχουν βάλει λουκέτο περισσότερα από 1.200 πρατήρια βενζίνης, ενώ περίπου 500 βενζινάδικα υπολειτουργούν. Αντίστοιχα η μείωση της κατανάλωσης βενζίνης ξεπερνάει το 35%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου